26 april 2009

Hemma igen

"Nu skiner morgonsolen in, vackrare nu än någonsin, när han kysser hennes bleka vinterskinn. Hjärter dam nu är han din."
Resan har varit bättre än bra, bättre än väntad, bättre än vad vi haft det på länge - och jag hoppas förstås på att det ska hålla i sig. Vågar inte kolla några kontosaldon än... men ett par fornarinajeans i födelsedagspresent fån min darling (på rea men ändå de dyrste jeans jag ägt), några tröjor/linnen, en skjortklänning, underkläder och diverse hygienprodukter inhandlat till mig. Arbetsbyxor, skor och en skjorta för Tise och diverse kläder som barnen var i behov av... och IKEA, annan inredning och lite annat smått och gott förstås. Strålande sol från morgon till kväll och ett nyrenoverat hotellrum med en fotofondvägg jag ville ta med mig hem!







Jag och en del av den omnämnda fondväggen. Ovan, en båt vi passerade på kvällspromenad efter intag av den goda, indiska middagen (jag glömde förrsten fota efterrätten för det var så gott...). Rethymnon om 102 dagar...

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vad mysigt att vara ute tillsammans utan barn. Det behövs, ger lite nytändning. P och jag sticker den 23 maj på en egen helg. *längtar redan nu när jag ser era bilder*. Vad fin du var i håret på det översta kortet vid dörren. Du passar verkligen i att ha håret så, tänkt på det någon gång tidigare då du haft det på liknande sätt.
    102 dagar Grekland. *härligt*
    Har inte räknat dagarna tills vi åker. Känns långt bort än.
    Ha en bra vecka. :) Imorgon ska jag vara med SIUS.
    / Catherine

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Det låter som om ni haft det jättemysigt. Man borde nog unna sig lite mer mys och lyx. :)

    SvaraRadera