16 oktober 2009

Frustration!

I natt åker jag, Mattias och Mio till Stockholm för att hälsa på Viktor den äldre på hans Livgarde. Hemma igen i morgon natt, alternativt på söndag eftermiddag. På söndag kväll åker jag sedan till Östersund för föreläsningar i miljöpsykologi på måndag och tisdag. På onsdag har jag bokat in ärenden och kompisdejt och på torsdag har jag ett seminarie i arbetspsykologi innan jag slutligen ska åka hem igen. Lättare sagt än gjort för igår släpptes de uppgifter som förväntas vara gjorda till seminariet och som den som hängt med lätt inser att jag måste göra idag. Har suttit hela förmiddagen och tyvärr tycker jag inte alls att svaren på de uppgifter jag nu har kvar finns i den bok som ska examineras. Givetvis har jag googlat så att jag kan svaren ändå men det duger ju knappast som motivering...
De andra åkte nyss till affären för att jag ska få skriva klart (och för att jag sedan ska bjudas på någon god 3-rätters) så det är väl bäst att jag sätter fart igen om jag ens ska kunna försöka bli klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar