24 oktober 2009

Hennes & Maurits

De nya butikerna i Mittpunkten i all ära men idag är det på H&M det shoppats loss! Förutom en röd tröja till ikväll (ännu en ledtråd angående outfiten) blev det även en svart t-shirt med annorlunda skärning framtill och en svart (jag älskar svart!) kofta, något jag länge varit på jakt efter. Mattias köpte även två (!) vinterjackor på tidigare nämnda affär, varav en skitsnygg på rea i mörkgrå ullblandning (mitt initiativ).
Nu är vi åter på Hemvägen och samlar kraft inför kvällens halloweenfest, kaffe och Bassetts engelska godisblandning. Det ska duschas, naglar ska målas, perukfrisyrer fixas, smink läggas, fördrink drickas, osv...
Mattias insisterade på att lyxa till det med p-husparkering och när han skulle betala (jag vägrade eftersom jag ville gratisparkera där jag brukar) lyckades han få automaten att spräcka kontokortet genom att stoppa in det i mynt- och sedelautomaten! Så om feststämningen ikväll känns sval kan vi ju alltid dra den historien... Men Annas fester brukar alltid hålla hög klass, med roliga lekar och arrangemang, så jag tror inet att det kommer behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar