28 oktober 2009

Kvällning

Om någon kollade detta inlägg för en stund sedan så fanns inte bilden ovan men efter att ha lagt in bilder nedan på min blonda Viktor 9,5 månader som håller på att växa ur sin telefonpyjamas i stl 68 så kom jag på att det ju faktiskt finns bilder från när han var en vecka gammal, rödhårig och klädd i samma pyjamas, och då kunde jag liksom inte låta bli... Mio har inte riktigt vuxit på samma sätt, tack och lov.

Mattias har åkt på jobb och helt plötsligt kommer jag mig för att göra allt som jag annars aldrig kommer på. Just nu lagas förrätt till på fredag och det är iofs en sån sak jag inte skulle gjort nu om han varit hemma. På fredag blir förresten en lite speciell middag för bror Joel kommer på besök! Det gillar vi! En anledning till IKEA (och Biltema), chips och sovmorgon. Än så länge är det ju dock bara onsdag och den andra plåten förrätt ska snart tas ur ugn. Jag har redan provsmakat från den första och vet därmed att jag åtminstone kan servera förrätt med ett leende på läpparna! Om de andra delar min smak vill säga...

Ska sätta mig med mitt "projektbroderi" en stund sedan tänkte jag. Kanske är det sista gången för det börjar både bli klart och snyggt (även där bygger det förstås på min subjektiva bedömning) men inga bilder före jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar