8 oktober 2009

Tenta goodbye

Skickade in hemtentan nu före lunch, varken jag eller den blir bättre av att stressa över de andras osäkerhet. Det må bära eller brista med en förhoppning om det förstnämnda. För bara tre timmar sedan klev jag ur gymduschen men förutom tentan (som faktiskt fick sig några sista korrigeringar) har jag surfat, sett en webföreläsning och mitt i lunchen kom svåger och svägerska med krämbullar! Gott fika blev det och ett bra skäl för att spara boken jag tänkt börja med tills imorgon. Vi pratade om julen som ska firas i Sälen i år och om Mio som trodde att han fyllde år idag efter att (hans faster) Katarina lämnat ett paket här igår som han fick öppna imorse. Viktors paket öppnade jag redan igårkväll, haha. De fick jättefina tröjor som jag ska klä och fota dem i när Mio kommer hem från dagis. Själv fick jag 300kr av Mattias, bara sådär! Värt att notera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar