21 april 2009

Därmed inte sagt att jag alltid mår dåligt...

...men jag har i skapandet av denna blogg beslutat mig för att sluta hänga ut honom jag egentligen älskar, de gånger han får mig så ilsk eller ledsen att jag önskar mig dit pepparn växer - bara inte han är där. De gånger jag gör uppehåll i bloggandet KAN det därmed bero på att vi inte har den bästa av dagar, men likaväl bara innebära att jag inte känner för blogging just då.
Förmiddagen idag har tyvärr tillhört det förstnämnda men nu ser vi båda fram emot den kommande Sundvallsresan igen. På lördag förmiddag kommer parenteserna of mine för att umgås med sina barnbarn. Bara sommardäcken hinner komma så att vi kan åka i den (av mig) nytvättade räcerbilen, bara vi tar tag i att städa och skriva små komihåglappar om hur elen i köket och tv-sändningen genom datorn fungerar, bara vi hinner göra klart inköpslistorna, bara jag kommer på vad jag ska ha på mig...
Nu ska jag däremot spara upp min rapport på webben igen för imorgon startar praktiken igen för denna vecka och dessutom med lärarbesök.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni kommer att få en underbar helg i Sundsvall. Nu har vi packat väskorna och väntar bara på att det ska bli tisdag kl 05:00 så vi får sätta oss i bilen och åka mot Arlanda.
    Du får pussa på dina gofisar ifrån mig, det var så underbart kul att få träffa er alla.
    Kramar

    SvaraRadera