20 april 2009

Jag har alltid fallit som en fura för tegelsten

och just idag faller jag även offer för dålig disciplin. Det där jag i fredags skrev om hur mycket bättre jag pluggar på måndagar tycks för stunden inte gälla alls. Jag har i mitt word visst arbetat; klippt och klistrat, lagt till och tagit bort, men inte med det lugn och den ro jag oftast besitter. Kanske är det vårsolen? Eller det där med att jag inte tränat eller knappt ens tagit några promenader på en dryg vecka?

Det tycks iaf vara en ihållande klåda för inte hade jag ro att bänka mig framför van Veeteren igårkväll heller, istället ropade jag in än det ena och än det andra på Tradera och det är där tegelstenarna kommer in i bilden...
Nu har jag iaf bedömt mig vara frisk nog för träning igen och för att förena flera nyttor ska även den tomt gapande kylen fyllas igen, jag suktar efter kryddiga korvar så kanske någon sorts pyttipanna med sådana skulle smaka gott till middag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar