17 april 2009

Jag som kände medvind.

I form av ett innerligt vinande i skorstenen och genom ett i takt klapprande från någon del av köksfläkten, för det är rejäl blåst ute idag vill jag lova.
Men icke... för det visade sig just att det ODT-format som Mattias dator (Open office) rådde mig att spara min rapport i nu när jag suttit där och skrivit några dagar, inte alls gick att öppna på min laptop (word 2007). Men skam den som ger sig så lätt så nu ska jag knata bort till hans dator, sätta igång den och försöka spara i något annat format (RTF kanske?) och sedan tror jag att jag lägger den på USB:n och går tillbaka hit igen. Men om inte det fungerar så tror jag faktiskt att jag tänker göra helg, för åtminstone jag har mycket större problem med att arbeta aktivt på fredagar än på måndagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar