17 april 2009

...och hur det gick:

Nu när jag tänker efter så förstår jag inte varför jag igår skulle krångla med att ladda upp rapporten till "mina filer" på Miun istället för att lägga det så USB-minnet på en gång, men minnet är ju kort... och i det fallet inte ens inbyggt, haha (för då kanske det skulle bli använt på ett annat sätt).
Jag garderade mig iaf genom att spara över hela 4 olika varianter med olika format och tro på *** men redan den första version jag nu försökte öppna i word fungerade! Så nu ska jag ge mig i kast med definitionen av vad ett etiskt dilemma är, för att sedan kunna skriva om sådana som jag uppmärksammat på min "praktikplats" (tillämpade studier, fast ingen förstår ju innebörden i det), men så långt vill jag nog inte hinna idag...

1 kommentar:

  1. Kul med ny blogg! Och vilket mysigt kafferep dina pojkar hade, jättegulligt!

    SvaraRadera