17 april 2009

Lilla snygging!

Min rapport är 11 av de 14 sidor den maximalt får vara (exkl. diverse delar som jag räknat bort). Så går det när man är nyfiken och vill få med ALLT, för jag har bara EN litteraturreferens än så länge. Postbilen kom iaf, med Mios nya mössa och nyaste mama som gjorde att jag beslutade mig för att göra helg ögonblickligen. Sagt och gjort, och jag måste bara skriva ner Mios åsikt alldeles nyss:
Mio: "vi skulle köpa en rosa..."
Jag: "en rosa vaddå?"
Mio: "mössa, den var fel den där."
Han syftar förstås på mössan men han har ändå tagit på sig den igen nu.
Det är ljuvligt med tradera, och internetbeställningar överlag när man lever här där vi bosatt oss. Inte för att jag är särskilt imponerad av dyra märkeskläder men det är kul när man kan fynda nångång ibland.
På den högra bilden kan man iaf även skymta de nya skorna som Mio fick häromdagen (en bättre bild finns här). Om bara vägen torkar upp nångång så allt utom gummistövlar och galonisar slipper bli blött och smutsigt så snabbt...

2 kommentarer:

  1. Ha ha känner igen mig med många sidor och ännu har jag inte börjat med litteraturhänvisningarna. Men säger som dig så är det när man vill ha med allt. Eventuellt blir det till att skära ner men det är en senare fråga. Jag har fått ett uppdrag på min plats och det tänkte jag också få med. :)
    Ha en bra helg.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag hittat hit,gillar alla dina fina bilder!Hade bra! =)

    SvaraRadera