16 april 2009

Lunch nästa

Med ny blogg i ny portal så är det lite svårt att bara sitta och skriva rapport i dokumentet intill...

Jag har lagt till statistik nu så att jag kan se hur många av de 30-40 stadiga läsare jag haft i beautifulelin som har följt med mig hit. Hittills inga alls, men 1, jag skriver i första hand för min egen skull och 2, det har max gått 5 minuter av denna vardag sedan jag skapade inställningarna.

Mattias´bil gick igenom felfritt så jag slipper slåss om "min" 9-5:a i ca ett halvår till innan det blir dax för besiktning av den, och går den inte igenom så blir det ju iaf inte den vi kommer att kriga för.

Lunchdax nu, det står mellan den lax-och-potatisfyllda matlåda jag nu hämtat hem igen, eller kycklinglasagnen sedan i förrgår.

2 kommentarer:

  1. Så trevligt att du ska "sätta ihop" dina bloggar. Det blir en mindre sida att surfa in på, men jag får hoppas att du skriver mer! Tack för i helgen! Kram ak

    SvaraRadera
  2. Jag följer med och kollar in nya sidan.

    SvaraRadera