22 april 2009

Och även Viktor kom med på bild

Det blev en lugn dag på "jobbet" idag. Besök på förmiddagen av läraren som både kommenterade att jag såg så fräsch ut för att ha småbarn (som han likställde med vakna nätter)och som sade sig ha märkt mina färdigheter i att skriva framför att prata.

Lagom till lunch tog praktiken slut för idag men jag stannade ändå kvar och skrev lite på rapporten utifrån dokument jag inte har hemma, i "mitt rum". Sedan ringde jag och kollade hur det går med sommarjobbet jag sökt så nästa vecka ska jag få komma dit och titta! Nöjd över mina förtjänster missade jag sedan den hittills första poliskontroll jag bevittnat här borta (har ju fortf slicks till framdäck) och åkte och tränade. Hemma väntade sedan inte mindre än tre paket från Tradera och som synes var "tegeltröjan" till Mio ännu snyggare i verkligheten!

1 kommentar:

  1. Vilka söta killar!
    De älskar verkligen varandra det ser alla på bild 1.
    Varsin ny mössa ska de få på lördag.

    /mormor

    SvaraRadera