22 april 2009

Design a´la Elin

På jakt efter något att komponera ihop en ny mössa till Viktor av så snubblade jag över den Winnerbäck-t-shirt som min mamma en gång gav mig och som fått oförtjänt lite uppmärksamhet, mest pga att den inte överensstämmer med min kroppsform. Men... som mössa gör den sig desto bättre! Tyvärr kommer den inte till sin fulla rätt i ett halvdunkelt rum på en sovande bebis men jag gissar att mössäsongen inte är över än på ett tag så risken finns att det kommer fler bilder så småningom!

Jag hade en tanke på att omskapa den andra tröjan på bilden med, men vi får väl se om det leder någonvart.

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är att sy, snyggt komponerat. :)

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé att göra om tröjan till mössa. Vad snygg den blev!
    Jag gillar också att mössäsongen inte är över riktigt än, det går att gömma så många bad hairdays i mössor så det är värt mycket att "få" ha dem på ett tag till. :)

    SvaraRadera