24 april 2009

Om det vore fredag hela veckan...

...så skulle inte mycket bli gjort.
Mina bättre sidor genomförde i morse ett samtal med sex enhetschefer trots att jag inte hade den bästa av morgnar dessförinnan. Därefter deltog jag i ett rehabmöte och har sedan dess skrivit på min rapport, men nu börjar det kännas att det är fredag, solsken och inte många timmar kvar till helg. Ikväll ska det städas och packas för imorgon kommer mina föräldrar och sedan åker jag och älskling till Sundsvall. Jag ska passa på att träna min tredje gång redan i eftermiddag så att jag slipper stressa iväg på något sådant imorgonbitti.
Tyvärr har inte de nya sommardäcken kommit än så kanske har jag för att hålla bilen ren och fin inför resan parkerat på vändplan i onödan hela veckan... Kommer de inte idag så måste vi ta den andra, mindre snygga men å andra sidan snabbare bilen (så att ingen hinner lägga märke till den så värst länge) .
Nu är det minsann slut på lunchen och alla mina intetsägande rader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar