16 oktober 2009

Drinken Mudslide och stickningen intill, lagom glamoröst för en fredagskväll som kommer sluta vid 20-tiden.

När jag fyllde 20 fick jag cocktailbok och glaset ovan x2 av Anna-Karin och Anna och de är sedan dess sparsamt använda. Jag är så snål när det kommer till att köpa en hel spritprodukt för att bara testa en typ av drink (som jag inte ens vet om jag gillar), men det kanske kan bli ändring på det?! Drinken ovan var den enda som matchade mitt barskåp just nu; Kahlúa, Baileys och Vodka. Godisen stal jag ur Mattias "färdkost" inför natten.

Jag fick förresten en sms-signal av Anna sist vi sågs, som Kristoffer skapat åt henne. Sedan "tog" Mattias den av mig så nu har vi båda samma signal för inkommande mess, något störande! Kanske en kandidat till dagens I-landsproblem eller nåt...

1 kommentar:

  1. Åh vilket De luxeliv du lever där borta längst bort på linjen.... :-)
    Ha en trevlig resa till Huvudstaden!
    Vi ses på torsdag!
    /Marianne

    SvaraRadera