8 oktober 2009

God natts sömn väntar

Både jag och Mattias har varit så trötta idag och vi skyller båda på höstmörkret som nu sätter in före sju på kvällarna. Här på byn blir det verkligen kolsvart och trots att jag både äger reflexväst och pannlampa så kommer jag mig liksom aldrig för att gå ut.

Istället har jag slösurfat så gott som hela kvällen (vilket faktiskt inte hör till vanligheterna även om jag heller inte brukar vara ute såhär dags) men nu till sist gjorde jag åtminstone någon slags nytta genom att beställa hem min förra blogg som bok, efter tips från Stina. I fem hela veckor får jag nyfiket gå och vänta på resultatet men sedan behöver jag inte fundera över kvällslektyr på ett tag för jag har mina aningar om att 2,5 års nästan dagligt bloggande blir ett nätt litet omfång, eller också inte. Säng nästa nu iaf.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du beställde! Du får berätta sen om du gillade resultatet...om jag inte hunnit beställa redan då.
    Kram

    SvaraRadera