15 oktober 2009

Nytt soffbord?

Jag vill ha ett brickbord. Den stora brickan från Katarina och Henry skulle passa utmärkt och även om jag helst vill ha ben i svart metall så duger Hans Erik Forsgrens gamla pinnstol ganska bra den med. Dock behövs något som håller brickan på plats för jag vill inte göra hål i den, så tills vidare får vårt ekmönstrade "Lack"-bord i den stora varianten duga bra. Intill bordet skulle jag vilja ha ett par schysta fotpallar i form av hårda dynor och nu när jag tänker efter tror jag att det finns ett par som jag skulle kunna klä om här på "fåsbotten". Ibland är det visst ingen hejd på kreativiteten! Men först ska en stycke spjälsäng sänkas innan några olyckor sker...

1 kommentar:

  1. Var in till hon jag köpte brickan av idag och det hade kommit in ben till brickan nu, så om du vill så kan jag köpa ben till den. Bara att hojta till

    SvaraRadera