26 oktober 2009

Viktor

Min Viktor hade barnvakt i helgen, och passade på att få sin första tand. "Bättre sent än aldrig" tycks vara hans motto här i livet men som den sista bebis of mine som han faktiskt är så tar jag det med ro, krypa och gå kan han ju göra resten av livet sedan.

Här hemma bestämd Viktor morgon kl 06 och jag tröstar mig med att det ju nyss blivit vintertid och att det nog är därför. Vi låg ändå till framemot sju och redan vid tiotiden hade jag läst klart dagens ranson av rekryteringsmetoder, på engelska. När kaffet i koppen svalnar ska jag och Mio åka för att fylla frysen. Kunde en frys eka så skulle våran verkligen göra det nu, för att inte tala om kylskåpet! Lunchförslagen stod mellan två olika sorters pulversoppa men som båda krävde mjölk (som förstås saknas), det blev dock ganska gott även utan.

1 kommentar:

  1. Var det så att ni åkte till Coop på Hammarn för att handla? Jag tyckte jag såg er swischa förbi där...

    SvaraRadera