4 november 2009

Ctrl + J

Rubriken syftar på mitt nyss inlärda snabbkomando, J som i justify, som i "marginaljustera" på svenska.

Det började så bra idag att jag nästan känner mig odödlig! Jag ringde vad jag trodde var fastighetsbolaget på Campus - och som visade sig både vara det och jättetrevliga! Trots att han jag pratade med satt i en bil hela tiden så svarade han ingående på alla mina undringar kring den gröna miljön på Campus Östersund och han bjöd upp mig (även om det förmodligen blir min gruppkamrat som får gå dit) på sitt kontor för att få titta på dokument som de arbetar utifrån. Nu har jag på riktigt påbörjat rapporten som ska skrivas utifrån detta och aldrig trodde jag väl att det skulle gå att kombinera den rehabilitering jag läser så mycket om (inkl det förebyggande arbetet) med arkitektur som är ett av mina största intressen! Nu ska jag fortsätta skriva, inte för att jag måste utan för att jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar