4 november 2009

Jag har installerat Firefox på min dator, så nu kan jag skriva fina inlägg även från denna dator!

(= inlägg där inte alla stycken skrivs ihop, som i en annan webläsare som börjar på E...)

Jag har jobbat på bra idag och det har min studiekompis i Östersund med som det verkar. Jag är lite rädd att vi hetsar varandra, mejlar varandra och berättar att "jag har gjort det och det och det" osv. Vi känner inte varandra så bra. Jag ska iaf ta lunch nu och sedan gå en promenad innan jag hämtar Mio. Får se om jag orkar plugga mera sen men det är tveksamt, jag vill inte riskera motgång nu när det känts så bra hela förmiddagen.

1 kommentar:

  1. Det är bra gjort att plugga så man känner sig nöjd! Själv orkade jag inte så jag tog en paus och gick och tränade i stället!
    Kram

    SvaraRadera