7 november 2009

Helg, del 2

Idag är det Mattias tur att jobba. Det sorgliga i det är att det gör mig billös. Att det både finns en fullt körbar 2-taktare med sommardäck och en besiktad V4 utan motor tröstar dåligt. Jag hade planerat för både lekpark och cafébesök men det där med bilen hade jag inte tänkt på så det får bli en annan dag. Eller om jag hade haft Mios fantasi för han har satt sina stolar på rad och kör därmed sin gröna bil ända till Östersund för att köpa grädde. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det klarnar nog, om inte annat så lovar Mio att jag får titta på när han bakar gräddtårta med choklad!

Undrar just om pappan i familjen förtjänar någon riktig tårta till imorgon, eller rättare sagt om jag orkar knåpa ihop någon...

1 kommentar:

  1. Haha, han är väldigt påhittig Mio. :o)
    Samma sak här förresten, mer kort på Johanna än på Arvid. Man får vara glad så länge de små tycker att det är roligt/okej att bli fotad. :o)

    SvaraRadera