7 november 2009

Helg, del 3

Jag och Mio har bakat muffins, Jag och Mio har promenerat i skogen och jag och Mio tittar nu på Trasdockorna som jag köpte på Dvd nångång innan jag fick barn och drabbades av nostalgi (fast inte alls hade räknat med all den smygpedagogik jag inte märkte som barn).Viktor sov ute när vi bakade, satt snällt i vagnen i diket när vi gick i skogen och ligger nu i sängen för en powernap, han är en sann lillebror.

Vår "man" har jobbat på bra idag och kommer snart hem och lagar trerätters åt oss andra, ingen ledig stund här inte. Fast ca kl 19.05 har jag planerat honom (och mig) att ostört få sätta sig och titta på Wallander: Cellisten med en skål nypoppade popcorn intill så jag tror inte att han klagar.


Jag har än en gång försökt fota julkort på barnen men när båda två väl tittat in i kameran och dessutom skrattat i takt så insåg jag Viktors bad-hair-day... Fast i svart-vitt ser det åtminstone mer sött än dumt ut.

2 kommentarer:

  1. De är lite svårt att inte tycka om dom där gullungarna. Man blir så glad av att bara titta på dom. Längtar till jul.
    /Kattis

    SvaraRadera
  2. Viktors hår är ju faktiskt jätte gulligt på den där bilden, ser ut som han har en typ av "bebis-hockey-frilla".

    SvaraRadera