8 november 2009

"No one´s laughing at Gud when the doctor calls after some rutin tests"

Nu har jag levt med Spotify i några månader och det är bara att konstatera att även om vi hade ett hyffsat (men tyvärr mer och mer inaktuellt) musikarkiv på datorn även innan så är det mycket händigt att snappa upp Regina Spektor på radion och sedan låta "laughing with" gå varm hela morgonen här hemma (och om och om igen försöka höra vad hon sjunger när hon sjunger som snabbast). I en tid i livet då jag åter igen kan unna mig (och andra) saker i högre omfattning, ska jag börja betala för musik igen men att på laglig väg komma åt allt gratis passar mig just nu.

Idag är ju Farsdag och i min mening ska allt firas som firas kan! Frukost på sängenoch minitårtor i form av dekorereade muffins, samt en tavla som Mio gjort, en fixar-bok och världens-bästa-pappa-pastiller till barnens pappa, samt ett stort TACK till min egen för att jag, och de små som jag i min tur skapat, finns till! Hoppas att du slipper baka din egen tårta i år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar