17 november 2009

Matt

Jag var matt och öm i kroppen redan innan så jag kan varken skylla på att det är en biverkan efter vaccinationen eller att det är för att jag sovit dåligt de senaste nätterna, det bara är så. Matt, orkeslös och öm - men med massor som jag skulle vilja göra om jag vore bättre!

Grupparbetet är färdigt för inskickning och nya varmvattenberedaren är färdig för inkoppling. Bäggedera känns bra. Mio lyckades lyfta Viktor ur spjälsängen och ner på golvet när ingen såg. Det känns mindre bra.

1 kommentar:

  1. Såklart det inte kändes bra att Mio kan lyfta ur Viktor men prata med honom och se det som en kärleksförklaring, kanske att jämföra med när Emil hissade upp Ida i flaggstången. "Hon ville ju se Mariannelund!"
    Han tyckte kanske synd om Viktor som inte kunde ta sig ur själv och nu när han kan krypa själv, så. Men jag förstår att det kändes obehagligt.

    /mamma

    SvaraRadera