13 oktober 2009

Alltså, Ellos.

Idag fick jag och Mattias varsin reklamgrej från Ellos med posten. Jag skulle uppskatta att minst en av oss får Ellosreklam varje vecka. Jag har, i mitt namn, inte handlat på Ellos sedan vi bodde i Brunflo, vilket betyder att de fortsatt skicka ut personlig reklam i minst 4 år nu. Anledningen till att Mattias ens har ett konto är för att mitt gick till en mejladress jag inte längre har kvar och jag har inte hittat hur man byter, så då skapade jag ett nytt i hans namn som jag beställt från ett par gånger sedan vi flyttade från stan.
Min undran är varför Ellos nu tror att jag (och Mattias) ska vilja handla hos dem fler gånger när det enda de gör är att bevisa att deras intäckter läggs på meningslösa reklamutskick, ideligen.

2 kommentarer:

  1. Sanma här. Jag tror aldrig jag ens handlat av dom, ändå får jag brev titt som tätt.

    SvaraRadera
  2. Fast just den här gången var reklamutskicket bra. 40% på en vara. Beställde Kavat vinterstövlar till Nathalie för en billig penning. :))/ Catherine

    SvaraRadera